Ostutingimused

ÜLDTINGIMUSED

Käesolevad motofoto.ee ( vastutav isik Alari Jüriöö, edaspidi müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi Ostja), kes kasutavad motofoto.ee e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi müügileping).

E-poes on saadaval füüsilised ja digitaalsed kaubad.

  • Füüsilisteks kaupadeks on motofoto.ee lehe kaudu tellitud kalendrid, postkaardid ja muud sarnased tooted.
  • Digitaalsed kaubad on motofoto.ee lehel alla laetavad tooted (pildid).
  • Kaupade ja teenuste hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.
  • Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Teie viimast külastust uuenenud. Antud juhul Müüja ei võta vastutust toote andmete õigsuses.

TELLIMINE, TASUMINE ja TARNE

Virtuaalsed alla laetavad kaubad (pildid)

  • E-poest on võimalik osta neid pilte, millel on “Lisa ostukorvi” tulbas link „Lisa“.  Kauba hinnad on esitatud eurodes ja ei sisalda käibemaksu. Piltide hinnastamine teostatakse vastavalt pildid kvaliteedile ja suurusele.
  • Tellitud pildi(d) saab alla laadida kohe pärast edukat makse sooritamist. Kui tellimuse eest tasutakse ülekandega, aktiveeritakse ja saadetakse alla laadimise link hiljemalt 24h jooksul pärast ülekande laekumist.
  • Samuti saadetakse kinnitus meil koos alla laadimis linkidega kliendi e-mailile

Füüsilised kaubad

  • E-poes müügil olevaid füüsilisi kaupu, mis on e-poes aktiivsed saab tellida.
  • Laos olevate toodete väljastus toimub tööpäevadel hiljemalt 24h jooksul pärast tellimuse kinnitamist.
  • Järeltellitavate toodete väljastamine toimub esimesel võimalusel, hilinemise puhul teavitatakse klienti.
  • Füüsilisi kaupu tarnitakse ainult Eesti Vabariigi piires.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
  • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul, kuid sellest kindlasti teavitatakse ostjat.

Ostukorv ja tellimuse vormistamine

  • Ostukorvis olevate kaupade kogust saate muuta kuni tellimuse kinnitamiseni.
  • Ostu-müügileping jõustub hetkest, kui ostja kinnitab tellimuse, vajutades ostukorvis nupule „Maksma“ ning Teid suunatakse makseviisi lehele. Valige sobiv makseviis ja sisestage tellija/ostja andmed.
  • Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole. Tasumata tellimuse kinnitust müüja poolt ei täideta.
  • Toodete eest on võimalik tasuda pangakaardiga.
  • Peale makse sooritamist saadab e-pood Teile Tellimusekinnituse ning arve koos allalaadimislingiga e-mailile.
  • Peale makse sooritamist suunatakse Teid tagasi e-poe allalaadimis lehele, kust saate oma pildi allalaadida.

Ekslikult tellitud pilte ringi ei vahetata.

TAGANEMISÕIGUS JA KAUBA TAGASTAMINE

  • Kui kaubaks on digitaalne toode, mida ei toimetata kätte füüsilisel andmekandjal 14-päevane taganemisõigus ei kehti.
  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • Füüsiliste toodete puhul kehtib 14-päevane taganemisõigus alates kauba kätte saamisest. Kui otsustad lepingust taganeda, tuleb Sulle viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemist Sinu makstud summa tagastada (sealhulgas postikulu, mis oled tasunud kauba kättesaamise eest). Sama aja jooksul tuleb Sul kaup müüjale tagasi saata.
  • 14-päevane tagastamisõigus ei kehti muu hulgas: kauba puhul, mis on valmistatud Sinu isiklikke vajadusi arvestades (trükised).
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on MÜÜJAL õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile INFO@MOTOFOTO.EE hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna

VASTUTUS JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

  • Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (kaup on puudustega), esitada müüjale pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest.
  • Puuduse avastamisel peab ostja kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.
  • Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda kauba parandamist, asendamist või taganeda müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav kaup.
  • Müüja ei vastuta Ostja süül kauba halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest.
  • Kui kaubale on müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse ostjale garantiitingimused  kirjalikult koos kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes või saadetakse ostja e-mailile.
  • Hilisemate probleemide lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
  • E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada Müüjale Alari Jüriöö
  • Kauba puuduste lahendamisel lähtutakse Müüja pretensioonide esitamise tingimustest, mis on müügilepingu ning käesolevate ostutingimuste lahutamatuks osaks ning on kinnitatud ostja poolt enne müügilepingu sõlmimist.
  • Müüja tagab, et e-poes müüdavad kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele.
  • Tarbijal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Rahukohtu 2, Tallinn, 10130, e-post: info@tka.riik.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuste lahendamiseks lisainfo http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

error: Puudub luba !!